مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-20اقتصادي

تغییر مدیریت اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری از بنگاه داری به مدیریت سرمایه


سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری تغییر مدیریت اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری را از شیوه بنگاه داری به مدیریت ثروت و سرمایه، ضروری دانست و گفت: - این تغییر شیوه مدیریت در کنار بهبود و ارتقای خدمات به بازنشستگان عزیز باید انجام شود و ما وظیفه داریم آینده ای را برای بازنشستگان تعریف کنیم که کمترین دغدغه را داشته باشند، ثروتی به صندوق تزریق شود و این مهم را دست یافتنی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور دکتر اسماعیل زارعی کوشا، مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نشست معارفه محمد اسکندی ، سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری و تکریم اکبر افتخاری، مدیرعامل سابق این صندوق برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا در این نشست که امروز - دوشنبه 29 شهریور1400- برگزار شد، اظهار کرد: در این مدت، خدمات خوب و کارهای مهمی در سطح صندوق و مجموعه های اقتصادی تابعه انجام شده که باید این روند ادامه یابد.

زارعی کوشا، همچنین محمد اسکندری را چهره ای جوان، علمی و شناخته شده توصیف و ابراز امیدواری کرد؛ با حضور وی که شناخت خوبی از صندوق بازنشستگی کشوری، هلدینگ ها و شرکت های تابعه آن دارد، تحول ایجاد شده با قدرت بیشتری ادامه یابد.

وی، حضور اسکندری در سمت سرپرستی صندوق بازنشستگی کشوری را برای مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیار مغتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مدیریت اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری از بنگاه داری به مدیریت سرمایه

تغییر مدیریت اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری از بنگاه داری به مدیریت سرمایه