مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:402021-09-20سياسي

اتکای صندوق بازنشستگی به بودجه عمومی را کاهش می دهیم


سر پرست جدید صندوق بازنشستگی کشور با بیان این که باید آینده صندوق بازنشستگی براساس منابع و مصارف تعریف شود، گفت: درحال حاضر صندوق، به عنوان یکی از چند بحران کشور شناخته می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانیشفافیت عنوان کرد و گفت: این نظریه در دوره های مختلف مدیریتی مطرح شده و خوشبختانه در دوره گذشته کارهای خوبی در این حوزه ها انجام شده که باید ادامه یابد.

وی با بیان این که شیوه ما استفاده از مدیریت حرفه ای است و در دوران کاری هیچ گاه ذره ای از آن کوتاه نیامده ام ، افزود: فلسفه وجودی حضور همه ما به عنوان مدیر و کارمند در صندوق بازنشستگی کشوری، خدمت به عزیزان بازنشسته است.

اسکندری ادامه داد: لازم است به رویکردهای غیرحرفه ای و غیرعلمی در این حوزه کمتر توجه شود، چراکه چنین رویکردهایی ما را دچار حاشیه می کنند، قطعا شفافیت از مسیر آرامش و دوری از هیاهو می گذرد و تلاش ما در صندوق، ایجاد فضای آرامش خواهد بود.

وی آینده صندوق بازنشستگی کشوری را بسیار مهم و اولویت برنامه های خود عنوان کرد و گفت: باید آینده صندوق بازنشستگی براساس منابع و مصارف تعریف شود؛ درحال حاضر صندوق، به عنوان یکی از چند بحران کشور شناخته می شود، ما باید اتکای صندوق به بودجه عمومی را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتکای صندوق بازنشستگی به بودجه عمومی را کاهش می دهیم

اتکای صندوق بازنشستگی به بودجه عمومی را کاهش می دهیم