مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-20بين الملل

فراکسیون حزب الله: نمی گذاریم دشمن صهیونیستی به خواسته اش برسد


در پی انتشار اخباری مبنی بر برنده شدن یک شرکت آمریکایی برای حفاری در منطقه مورد منازعه میان لبنان و رژیم صهیونیستی،رییس فراکسیون حزب الله گفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد رعد رییس فراکسیون الوفاء للمقاومه (وابسته به حزب الله) در اظهاراتی گفت، وارد کردن سوخت از ایران دفاع از عزت، کرامت و حاکمیت مقابل خود می بینیم.

رعد ادامه داد، پس از تشکیل دولت انتظار می رود دولت جدید به مسؤولیت های خود عمل کند و همه باید برای نجات لبنان با دولت جدید همکاری کنند.

وی به اخباری مبنی بر اینکه شرکت آمریکایی هالیبرتون برنده قراردادی برای استخراج نفت و گاز در منطقه مورد منازعه میان لبنان و رژیم صهیونیستی شده، نیز واکنش نشان داد.

رعد گفت، نبیه بری رییس پارلمان لبنان اولین نفری بود که این موضوع را گوشزد کرد و حزب الله دوشادوش بری این موضوع را پیگیری می کند تا دشمن صهیونیستی را از تحقق خواسته هایش در دریا به حساب منافع لبنان و ثروت های آن را بازدارد.

در همین ارتباط، وزارت خارجه لبنان نیز شکایتی به شورای امنیت ارائه کرد و از این نهاد خواست، اطمینان حاصل کند که حفاری ها در منطقه مورد منازعه لبنان و رژیم صهیونیستی انجام نمی شود و حقوق و حاکمیت لبنان حفظ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون حزب الله: نمی گذاریم دشمن صهیونیستی به خواسته اش برسد

فراکسیون حزب الله: نمی گذاریم دشمن صهیونیستی به خواسته اش برسد