مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 10:152021-09-20اجتماعي

تکمیل 93 درصد ثبت نام دانش آموزان/انجام 60 درصد کلاس بندیها تا کنون


مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 93 درصد کل ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا تکمیل و کلاس بندی نیز از دو هفته قبل آغاز و 60 درصد کلاس ها تشکیل شده است.

- مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 93 درصد کل ثبت نام دانش آموزان در سامانه سیدا تکمیل و کلاس بندی نیز از دو هفته قبل آغاز و 60 درصد کلاس ها تشکیل شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود حبیبی در نشستی پیرامون قابلیت ها، چالش ها و مسائل شبکه آموزشی شاد در پاسخ به پرسشی درباره محدودیت نصب شاد در همه گوشی های تلفن همراه گفت: نصب شاد روی همه دستگاه های دارای نسخه اندروید 4 به بالا امکان پذیر است.

وی درباره مشکلات سامانه سیدا گفت: از سال گذشته پروژه بزرگ یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی آموزش و پرورش عملیاتی شد.

در آموزش و پرورش انواع و اقسام نظام های آموزشی داریم که هم باید اطلاعات قدیمی حفظ شود و هم فرایندها در این سیستم ها نگه داری شود.

حبیبی افزود: بنابراین به لحاظ حجم فرایندهای طراحی شده، یکی از بزرگترین پروژه های کشور برای یکپارچه سازی سامانه ها کلید خورد و طی یک سال گذشته بسیاری فرایندها یکپارچه شده و برخی روندها و فرایندها بازسازی و تکالیفی اضافه شد که ثبت نام الکترونیکی مدارس از این جمله بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 93 درصد ثبت نام دانش آموزان/انجام 60 درصد کلاس بندیها تا کنون

تکمیل 93 درصد ثبت نام دانش آموزان/انجام 60 درصد کلاس بندیها تا کنون