مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-20اقتصادي

نگاهی به قیمت سیمان در بورس و بازار


وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به نقل از سکاندار این وزارتخانه، اعلام کرده که با اجرای برنامه سه ماهه، قیمت سیمان متعادل شده و در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد.

- وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) به نقل از سکاندار این وزارتخانه، اعلام کرده که با اجرای برنامه سه ماهه، قیمت سیمان متعادل شده و در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد.

این ادعا در حالی مطرح است که رصد بازار نشان می دهد که قیمت سیمان کف بازار هنوز به قیمت های اعلامی نرسیده و هر پاکت سیمان حدود 31 تا 33 هزار تومان به ازای هرپاکت و سیمان فله هم حدود 500 تومان درب کارخانه قیمت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدرضا فاطمی امین- وزیر صنعت، معدن و تجارت- سه شنبه هفته گذشته (23 شهریورماه) در نشست با انجمن ها، تشکل ها و فعالان حوزه تولید سیمان و در جلسه ویدئوکنفرانسی با تولیدکنندگان سیمان که در محل این وزارتخانه برگزار شد، اعلام کرد: در حال حاضر موضوعاتی همچون حمل ونقل، کاهش قیمت تمام شده، پروژه های افزایش بهره وری و تامین سوخت زمستانی از جمله برنامه هایی است که برای صنعت سیمان در دست پیگیری داریم.

وی تاکید کرد: تا دو هفته آینده نیز بر بازار سیمان متمرکز خواهیم بود و همه خرده فروشان و عاملان فروش سیمان وارد سامانه تجارت و بورس خواهند شد تا در بورس و در حوزه عمده فروشی و خرده فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به قیمت سیمان در بورس و بازار

نگاهی به قیمت سیمان در بورس و بازار