مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-20اقتصادي

220 نیروگاه برق خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی احداث می شود


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برنامه ریزی برای اجرای 220 طرح نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد طی امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برنامه ریزی برای اجرای 220 طرح نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد طی امسال خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا، قیمت پیش بینی شده برای اجرای طرح نیروگاه خورشیدی خانگی برای هر خانوار را 85 تا 95 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اکنون یک هزار منزل مسکونی با سازه های مناسب برای احداث طرح نیروگاه خورشیدی در استان پیش بینی شده است که در مرحله اول، احداث 220 مورد در برنامه امسال قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به اقدامات انجام شده این نهاد در حوزه مسکن محرومان از محل تفاهم نامه های منعقد شده با دستگاه های مختلف اشاره کرد و گفت: از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، ساخت 401 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مانه و سملقان آغازشده و از محل تفاهم نامه با سپاه نیز 200 واحد مسکونی برای مددجویان سراسر استان قرار است احداث شود.

الهی راد ساخت 45 واحد مسکونی برای ایتام، 10 واحد مسکونی خاصه برای روستای پیربز و ساخت 50 واحد مسکونی از محل تعهدات خیران شرکت گلرنگ را نیز از دیگر واحدهای مسکونی در حال ساخت در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 نیروگاه برق خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی احداث می شود

220 نیروگاه برق خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی احداث می شود