مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-20اقتصادي

واکسیناسیون فعالان صنعت دارو در جشنواره فارمکس


مدیر جشنواره بین المللی فارمکس 2021، از واکسیناسیون فعالان صنعت دارو که در جشنواره فارمکس حضور دارند، خبر داد.

- ، سعید کریم زاده گفت: جشنواره بین المللی فارمکس 2021 در روزهای 27 تا 29 مهر 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این جشنواره به صورت B2B برگزار خواهد شد سعی کرده ایم تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا هیچ گونه مشکلی برای سلامتی غرفه داران و بازدیدکنندگان پیش نیاید.

کریم زاده در ادامه به واکسیناسیون فعالان صنعت دارو اشاره کرد و گفت: روند واکسیناسیون به خصوص برای فعالان صنعت دارو شدت گرفته و با توجه به اینکه واکسیناسیون غرفه داران و بازدیدکنندگان این جشنواره که از فعالان صنعت دارو هستند، در حال انجام است.

وی افزود: تا زمان برگزاری نمایشگاه واکسیناسیون فعالان صنعت دارو که در این جشنواره حضور دارند، به اتمام می رسد و مااذعان داریم جشنواره بین المللی فارمکس 2021 ایمن ترین جشنواره در کشور خواهد بود.

بیش از 40 کارگاه آموزشی و Show Case در حوزه ها و موضوعات مختلف صنعت دارو، توسط اساتید متخصص و مجرب در جشنواره فارمکس 2021 برپا خواهد شد.

مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه 2021، ساعت 10 صبح سه شنبه مورخ 27 مهر 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون فعالان صنعت دارو در جشنواره فارمکس

واکسیناسیون فعالان صنعت دارو در جشنواره فارمکس