مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-20سياسي

توجه به ارتقای زیر ساخت های فرهنگی از عوامل مهم توسعه است


رییس حوزه هنری استان کردستان توجه به ارتقای زیر ساخت های فرهنگی و هنری در شهرستان بیجار را از مهم ترین عوامل توسعه این شهرستان عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری استان کردستان توجه به ارتقای زیر ساخت های فرهنگی و هنری در شهرستان بیجار را از مهم ترین عوامل توسعه این شهرستان عنوان کرد.

امین مرادی امروز (29شهریور)در دیدار با فرماندار بیجار اظهار کرد: اهمیت شهرستان بیجار تا آنجا است که یکی از 5 دفتر شهرستانی حوزه هنری کشور در این شهرستان با توجه به وجود هنرمندان مطرح و همچنین شاخص های فرهنگی و هنری آن در این شهرستان تأسیس شده است.

مرادی ادامه داد: حضور هنرمندان طراز اول در بخش های مختلف هنری ازجمله عکاسی، سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی و حضور ادبا و فرهیختگان توانمند سبب گردیده تا هنر و فرهنگ این شهرستان همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی به نقش مردمان این شهرستان در طول دوران انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: نخستین شهید عرصه علم شهید استاد نجات الهی و شهدای گرانقدر دیگری همچون هنرمند شهیدغلامرضا نریمان ، شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور همرزم سردار خوبیها شهید سردارحاج قاسم سلیمانی و هزاران شهید و ایثارگر این خطه بخش دیگری از هنر پایداری این مردم قهرمان است که باید به صورت جد به آن پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به ارتقای زیر ساخت های فرهنگی از عوامل مهم توسعه است

توجه به ارتقای زیر ساخت های فرهنگی از عوامل مهم توسعه است