مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 08:002021-09-20سياسي

اجرای بیش از 10 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس


معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس از برگزاری 10 هزار و 303 عنوان برنامه شامل 9 هزار و 170 برنامه عمومی و یک هزار 133 برنامه شاخص و محوری در هفته دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمواجه شده ایم، به ارزش دوران دفاع مقدس بیش از گذشته پی می بریم.

او با بیان اینکه رزمندگان و شهدای ما هشت سال جنگیدند و 180 هزار شهید تقدیم کردند اما ذره ای از خاک این کشور را به دشمن ندادند، افزود: تبدیل تهدید به فرصت، تحقق شعار ما می توانیم، عدم تردید در دشمنی استکبار جهانی و واگذاری کارهای بزرگ به جوانان از جمله درس هایی است که باید از دوران دفاع مقدس گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه تاریخ این سرزمین نشان می دهد که ایرانیان هرگز سر تعظیم جلوی متجاوزان فرود نیاورده و امروز هم عرصه مقاومت مصداق این مدعاست، اضافه کرد: مشابهت امروز با دفاع مقدس را نباید نادیده گرفت، چرا که امروز هم مردم ما پیروز میدان هستند.

او در تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس امسال و با یادآوری اینکه شعار محوری بزرگداشت این هفته ما مقتدریم است، گفت: فردا سه شنبه 30 شهریورماه برنامه کشوری تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدا در مسجد شهدای شیراز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور برگزار می شود و در این برنامه نیز از تعدادی رزمندگان و ایثارگران فارس تجلیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 10 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس

اجرای بیش از 10 هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارس