مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-20سياسي

قدم هایی که انسان را بهشتی یا جهنمی می کند


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به قدم های محبوب و مبغوض نزد خداوند، گفت: اگر کسی برای رفع نیاز مؤمن قدم بردارد هر قدمی که بر می دارد خدا برایش حسنه می نویسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام ناصر رفیعی در سخنرانی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به رساله حقوق امام سجاد علیه السلام و 50 نوع حقی که بر عهده انسان است و در این رساله آمده است، گفت: تمام اختلافات، پرونده های قضایی و دعواها ناشی از آشنا نبودن با حقوق دیگران و رعایت نکردن حقوق آنها است.

وی با اشاره به اینکه در رساله حقوق امام سجاد علیه السلام حق هفت عضو بدن بر عهده انسان بیان شده است، گفت: حق زبان، گوش و چشم در محافل معارفی شب های گذشته بیان شد و امشب چهارمین حقی که در مورد آن صحبت می کنیم حق پا است که از نعمت های بزرگ الهی است و به انسان قوام و استواری می دهد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به توصیه های اسلام در رابطه با قدم برداشتن، افزود: در قرآن داریم که روی زمین با تکبر راه نروید و همچنین یکی از راه رفتن های نهی شده در قرآن راه رفتن برای سخن چینی است بنابراین راه رفتن ده ها حکم دارد که گاهی ثواب حج عمره و گاهی معصیت خدا است و برخی قدم ها محبوب و برخی قدم ها مبغوض است.

وی تصریح کرد: امام سجاد علیه السلام فرمودند دو قدم زدن و راه رفتن را خدا خیلی دوست دارد که یکی قدم زدن برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم هایی که انسان را بهشتی یا جهنمی می کند

قدم هایی که انسان را بهشتی یا جهنمی می کند