مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:502021-09-20سياسي

شهرهای شمالی استان بوشهر بابیکاری غیرقابل قبول جوانان روبرو هستند


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: شهرهای شمالی استان بوشهر با وجود استعدادهای فراوانی که در حوزه های صنعتی و بازرگانی دارند با بیکاری غیرقابل قبول جوانان روبرو هستند.

- ، عبدالکریم جمیری صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دیدار با وزیر صمت و پیگیری توسعه سرمایه گذاری در شمال استان اظهار داشت: توسعه سرمایه گذاری در گناوه و دیلم، تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان، ایجاد بازارهای صادراتی خرما و گوجه، تسریع در راه اندازی مجتمع فولاد بوشهر و آزادسازی خودروهای دپو شده در بنادر استان در نشست با وزیر صمت پیگیری شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرهای شمالی استان بوشهر با وجود استعدادهای فراوانی که در حوزه های صنعتی و بازرگانی دارند با بیکاری غیرقابل قبول جوانان روبرو هستند.

وی گفت: عدم سرمایه گذاری مناسب در شهرستان های گناوه و دیلم به توسعه نا متوازان صنعتی در شمال و جنوب استان منجر شده است.

جمیری بیان کرد: وجود پتانسیل های مناسب جغرافیایی، همجواری با خلیج فارس برای تأمین آب مورد نیاز طرح ها، دسترسی به راه های دریایی، زمینی و هوایی، امکان تأمین انرژی مورد نیاز از طریق بزرگترین منبع ذخیره گازی کشور و وجود امکانات و زیرساخت های مناسب بندری برای صادرات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای شمالی استان بوشهر بابیکاری غیرقابل قبول جوانان روبرو هستند

شهرهای شمالی استان بوشهر بابیکاری غیرقابل قبول جوانان روبرو هستند