مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-20سياسي

هفته دفاع مقدس می تواند آغاز جریان تاثیر گذار فرهنگی باشد


فرمانده بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: هفته دفاع مقدس می تواند آغاز یک جریان تاثیر گذار فرهنگی و ارائه کننده یک الگو برای تمام سال باشد.

- ایسنا/فارس فرمانده بسیج اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: هفته دفاع مقدس می تواند آغاز یک جریان تاثیر گذار فرهنگی و ارائه کننده یک الگو برای تمام سال باشد.

داوود عسکرپور دوشنبه 29 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ است و تا زمانی که روحیه و تفکر انقلابی در میان مردم ایران جریان دارد؛ این فرهنگ هم همواره پویا، مانا و تاثیر گذار در عرصه های مختلف نظامی و غیرنظامی وجود خواهد داشت.

او افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند؛ دفاع مقدس محدود به میدان نبردِ نظامی و مسلح نیست و نباید آن را منحصر به فعالیت های نظامی دانست بلکه رویارویی با دشمن در هر زمان و مکانی و در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور می تواند، باشد.

عسکرپور ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی هم مبارزه در خط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل و در برابر دشمن بعثی ادامه یافت و امروز هم این مبارزه در فضای فرهنگی و سایبری نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دفاع مقدس می تواند آغاز جریان تاثیر گذار فرهنگی باشد

هفته دفاع مقدس می تواند آغاز جریان تاثیر گذار فرهنگی باشد