مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-20سياسي

مشکلات شهرک های شهید بهشتی و پردیس شاهرود سامان دهی شد


فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه اعتیاد یکی از دلایل طلاق است که کاهش آن همکاری همه دستگاه ها را می طلبد، گفت: در این راستا مشکلات دو شهرک شهید بهشتی و پردیس سامان دهی شد.

- ، سرهنگ محمد خوش قدم ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی اداره میراث فرهنگی این شهر ضمن بیان اینکه کاهش طلاق و افزایش ازدواج ها ازجمله اموری که باید در اولویت قرار گیرد، ابراز داشت: با توجه به اینکه اعتیاد یکی از مصادیق طلاق محسوب می شود لذا برای کاهش آن کار جهادی در دو شهرک شهید بهشتی و پردیس شاهرود انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه همه ما در افزایش اعتیاد مقصر هستیم و هر دستگاه وظیفه دارد تا به نوبه خود سهمی در کاهش اعتیاد ایفا کند، افزود: برای رفع اعتیاد اقدامات بزرگی در سطح شهر شهرستان به انجام رسید که این دو شهرک نمونه ای از آن به شمار می رود.

وجود سه هزار دختر ازدواج نکرده در شاهرود فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بابیان اینکه معتقدیم حتی صلح و صفا دادن یک زوج نیز کار بزرگی محسوب می شود، ابراز داشت: در همین راستا در کانون بسیج مراکز مشاوره ای وجود دارد که زوجین می توانند از آن ها بهره مند شوند و کارشناسان مربوط در این واحدها آماده پاسخگویی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهرک های شهید بهشتی و پردیس شاهرود سامان دهی شد

مشکلات شهرک های شهید بهشتی و پردیس شاهرود سامان دهی شد