مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-20سياسي

آیین های اصیل عاشورایی را درست روایتگری کنیم


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ملت ایران عاشورایی و حسینی است، گفت:حرکت های اصیل عاشورایی را با روایتگری درست در جامعه تبیین کنیم.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه ستاد اربعین حسینی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هرجا درس و راه امام حسین (ع) دنبال شود، مایه نجات و سعادت خواهد بود.

وی به شعار الحسین سفینه النجاه اشاره و اضافه کرد: هرجا روش و سیره امام حسین (ع)، عزت خواهی، شجاعت، صلابت و آزادگی را دنبال کردیم، نتیجه گرفته ایم.

وی حماسه، فداکاری و ایثار را از درس های عاشورا و امام حسین (ع) بیان کرد و گفت: هرجا که این درس ها را پیاده کردم نتیجه گرفتیم و هرجا به دنبال سازش، لبخند و معامله با دشمن، تابعیت و اقامت گرفتن از دشمن رفتیم، باختیم.

آیت الله لایینی با اظهار اینکه حضرت امام حسین (ع) امان نامه را رد کرده است، گفت: متأسفانه برخی از مسئولان دنبال دوتابعیتی و اقامت هستند.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه عاشورا سمبلی از درس و حماسه ها است، گفت: باید حرکت اصیل را با روایتگری درست و عملگرایی صحیح برای مردم تبیین و بازگو کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: ملت ایران عاشورایی و حسینی و انقلابی است و این ملت را از عاشورا و یا عاشورا را از ملت نمی توانند جدا کنند و در هر شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین های اصیل عاشورایی را درست روایتگری کنیم

آیین های اصیل عاشورایی را درست روایتگری کنیم