مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-20سياسي

درصد جلب محکومان خراسان شمالی پایین تر از حد متعارف است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: اکنون درصد جلب محکومین متواری پایین تر از حدود متعارف لذا باید با اقداماتی در کوتاه مدت، وضعیت نامطلوب و نگران کننده فعلی را ساماندهی شود.

- ، حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح دو شنبه در نشست کمیته قضایی و انتظامی خراسان شمالی که در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: یارت اربعین یک دوره جامع تولی و تبری است که جامعه بشری را از خواب سنگین به صراط مستقیم راهنمایی می کند و انسان را به سعادت می رساند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به اهمیت کار کمیته جلب در راستای اجرای احکام قضایی، تصریح کرد: وقتی فردی به مراجع انتظامی و یا دستگاه قضایی مراجعه می کند انتظار دارد تا کار او در اسرع وقت و به موقع انجام شود و این موضوع توقع به جایی است.

وی افزود: متأسفانه یکی از دلایل طولانی شدن روند اجرای احکام قضایی، عدم دستگیری متهمین در فرآیند دادرسی و یا در موقع اجرای احکام قضایی است که پرونده ها عملاً معطل می ماند و این امر موجبات نارضایتی را فراهم می سازد.

جعفری با بیان اینکه توقع ما از ضابطین بسیار بیشتر است گفت: هر چند اقدامات مفید و مؤثری توسط ضابطین به انجام رسیده ولی متأسفانه مطابق آمارها، اشکالات و نواقص فراوانی نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد جلب محکومان خراسان شمالی پایین تر از حد متعارف است

درصد جلب محکومان خراسان شمالی پایین تر از حد متعارف است