مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-20سياسي

آقای استاندار، از بیمارستان صحرایی رازوجرگلان چه خبر؟


شهرستان رازوجرگلان یکی از شهرهای محروم استان و کشور محسوب می شود که از نداشتن بیمارستان رنج می برد، استاندار خراسان شمالی اعلام کرد با پیگیری های وی، -   طبق وعده ای که در 20 مردادماه داده شد این بیمارستان باید تا 20 شهریور تکمیل می شد اما با گذشته بیش از یک هفته از وعده یک ماهه آقای استاندار، همچنان خبری از افتتاح بیمارستان در این شهرستان نیست.

اخذ مجوز احداث بیمارستان 64 تختخوابی رازوجرگلان در  2 سال گذشته نیز ساخت بیمارستان 64 تختخوابی در این شهرستان مطرح بود که تاکنون به جز اخذ مجوز اقدام خاصی نسبت به آن انجام نشده است.

محمد وحیدی نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد:  با توجه به اینکه شهرستان محروم مرزی رازوجرگلان با جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر که با قومیت های گوناگون و مذاهب اهل تسنن و تشیع نماد وحدت تحسین برانگیز در شمال شرق کشور واقع شده است، محروم ترین شهرستان استان به لحاظ امکانات پزشکی در خراسان شمالی محسوب می شود و احداث بیمارستان با حداقل 64 تختخواب برای این شهرستان ضروری و حیاتی است.

وی افزود فاصله مرکز این شهرستان با شهر آشخانه به منظور دستیابی به بیمارستان 77 کیلومتر و با شهر بجنورد 107 کیلومتر است که این موضوع برای دورترین نقطه این شهرستان به نزدیک ترین مرکز بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای استاندار، از بیمارستان صحرایی رازوجرگلان چه خبر؟

آقای استاندار، از بیمارستان صحرایی رازوجرگلان چه خبر؟