مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-20سياسي

پیشرفت ملت ایران هرگز متوقف نمی شود/ تداوم این روند عزت آفرین است


فرمانده کل سپاه از دستیابی به بسیاری از دستاوردهای علم و فناوری و فتح قله های دانش توسط فرزندان ملت ایران خبر داد و گفت: روند پیشرفت های ما هرگز متوقف نمی شود.

- به نقل از سپاه نیوز، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح نمایشگاه راهبردی خودکفایی و الحاق تجهیزات چک و خنثی سازی سپاه با تسلیت ایام عزای آل ا.

و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل ، شهدای والامقام و مجاهدت های ملت ایران و رزمندگان در دوران عزت آفرین دفاع مقدس اظهار کرد : تاریخ بیش از چهل ساله انقلاب اسلامی درس های بزرگی را به همگان آموخته است؛ ما از فراز میدان های وسیع ، عمیق و مجاهدت های پیوسته به واقعیت های ارزشمندی دست یافته ایم و آموختیم که هر درخششی در میدان، محصول همت بلند، اراده مستحکم ، ایمان قوی و اعتماد به نفس اطمینان بخش در ذهن و قلب ما است.

وی افزود: اگر ما در برابر مشکلات و تهاجمات در ذهن تسلیم می شدیم مجبور بودیم حاکمیت دشمن بر سرنوشت خود را بپذیریم اما وقتی امامین بزرگ انقلاب به ما اعتماد به نفس و اراده غلبه بر چالش ها را آموخته اند ؛ به برکت شهدای والامقام و مجاهدت های تمامی این سالیان دریافتیم که می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و با همت و اراده قوی بر بسیاری مشکلات فائق آمدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت ملت ایران هرگز متوقف نمی شود/ تداوم این روند عزت آفرین است

پیشرفت ملت ایران هرگز متوقف نمی شود/ تداوم این روند عزت آفرین است