مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 03:102021-09-19دانش

اساتید دانشگاه پیام نور همدان موظف به تدریس با هر تعداد دانشجو هستند


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان درباره به حد نصاب نرسیدن برخی از رشته ها در این دانشگاه گفت: به حد نصاب نرسیدن به این معنی نیست که در دانشگاه تدریس نمی شود بلکه اگر یک یا سه دانشجو هم داشته باشد اساتید موظف هستند برای چند دانشجو درس را تدریس کنند.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه پیام نور استان همدان درباره به حد نصاب نرسیدن برخی از رشته ها در این دانشگاه گفت: به حد نصاب نرسیدن به این معنی نیست که در دانشگاه تدریس نمی شود بلکه اگر یک یا سه دانشجو هم داشته باشد اساتید موظف هستند برای چند دانشجو درس را تدریس کنند.

صفی اله صفایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ما هیچ مشکل و کمبودی از نظر زیر ساخت نداریم، گفت: دانشجویان از طریق سامانه الکترونیکی lms که یک سامانه قوی و داخلی است می توانند به یادگیری و آموزش بپردازند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر اساتید آموزش خود را در این سامانه به صورت تصویری با دانشجویان برقرار می کنند، تصریح کرد: زیر ساخت خوبی که این سامانه الکترونیکی دارد باعث شده است از این سامانه برای دانشجویان تهران هم استفاده کنیم.

صفایی در رابطه با واکسینه شدن دانشجویان و بازگشایی دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه در ترم جدید بازگشایی نخواهد شد و اگر هم باز شود از آبان ماه با اجازه وزارت علوم و واکسینه شدن تمام دانشجویان در دو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه پیام نور همدان موظف به تدریس با هر تعداد دانشجو هستند

اساتید دانشگاه پیام نور همدان موظف به تدریس با هر تعداد دانشجو هستند