مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 01:452021-09-19سياسي

اجرای بیش از 300 برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه بقیه الله شیراز


فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، از اجرای بیش از 300 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت این ناحیه از سپاه خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز، از اجرای بیش از 300 ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت این ناحیه از سپاه خبر داد.

سرهنگ مجید علی پور، با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، بیان کرد: دوران دفاع مقدس، یکی از افتخارات مردم، نه تنهاذدر نظام جمهوری اسلامی که در کل تاریخ ایران اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه، علیپور افزود: وقتی تاریخ را ورق زده و اتفاقات روی داده در اینه سرزمین را مرور می کنیم، می بینیم که دفاع مردم از سرزمینشان، یکی از اتفاقات بزرگ بوده هم به لحاظ اعتقادی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز(عج) با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی در بدترین شرایط ممکن با اتحاد همه دنیا به ایران تحمیل شد، اما اجازه اشغال حتی یک وجب از خاکمان را ندادیم، گفت: در آغاز پیروزی انقلاب، علی رغم تحمل سختی و مشکلات و تقدیم شهدای زیاد، اما جنگ موجب اعتماد به نفس و دستاوردهای بزرگ در موضوعات سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی برای ادامه مسیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 300 برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه بقیه الله شیراز

اجرای بیش از 300 برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه بقیه الله شیراز