مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 17:352021-09-19پزشكي

آیا ویتامین ها در برابر سویه دلتا محافظت ایجاد می کند؟


سویه دلتا همچنان در سراسر ایالات متحده گسترش می یابد و باعث شده افراد به دنبال بهترین روش ها برای جلوگیری از ابتلا به این سویه با قابلیت انتقال بالا باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی سویه دلتا همچنان در سراسر ایالات متحده گسترش می یابد و باعث شده افراد به دنبال بهترین روش ها برای جلوگیری از ابتلا به این سویه با قابلیت انتقال بالا باشند.

به نقل از نیوز سازمان های بهداشتی مانند مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها(CDC) و سازمان بهداشت جهانی(WHO) به مردم توصیه کردند که به عنوان اولین خط دفاعی در برابر کووید-19 واکسینه شوند.

متاسفانه بسیاری از مردم به دنبال وسایل حفاظتی جایگزین از جمله داروی آیورمکتین، داروی ضد مالاریا هیدروکسی کلروکین و حتی ویتامین ها هستند که توسط مقامات بهداشتی توصیه نشده است.

بسیاری از افراد برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود از مکمل های غذایی مانند ویتامین C یا زینک(روی) استفاده می کنند اما کلینیک مایو ایالات متحده در این خصوص گفت: بعید است که این مکمل ها بر عملکرد سیستم ایمنی بدن افراد تاثیر داشته باشد و از بیمار شدن جلوگیری کند.

دکتر ساندرا آدامز، پروفسور زیست شناسی و ویروس شناس دانشگاه ایالتی مونت کلر، نیز اظهار کرد: ویتامین ها نمی توانند به اندازه کافی پاسخ ایمنی بدن را تقویت کنند تا از ابتلا به ویروس کرونا یا هر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ویتامین ها در برابر سویه دلتا محافظت ایجاد می کند؟

آیا ویتامین ها در برابر سویه دلتا محافظت ایجاد می کند؟