مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-19سياسي

رییس بنیاد شهید سرپرست سازمان اقتصادی کوثر را منصوب کرد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «ناصر فخاری» را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره و سرپرست سازمان اقتصادی کوثر منصوب کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی ناصر فخاری را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره و سرپرست سازمان اقتصادی کوثر منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن حکم دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به این شرح است: جناب آقای ناصر فخاری سلام علیکم؛ در اجرای ماده 12 اساسنامه سازمان اقتصادی کوثر و بر اساس مصوبه هیأت امنای سازمان، مورخ 1400/06/28، نظر به تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان عضو موظف هیأت مدیره و سرپرست سازمان اقتصادی کوثر منصوب می نمایم.

انتظار می رود با سرلوحه قراردادن تقوای الهی و بهره گیری از سیاست های ابلاغی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پیشبرد الزامات تحول سیستمی، بهینه سازی، کارآمدی و اثربخشی مجموعه گام برداشته و با برنامه ریزی دقیق و هوشمند، زمینه خدمت رسانی مضاعف به خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران عزیز را فراهم نمایید.

همچنین، ضروری است کلیه اقدامات و برنامه های تحولی در چارچوب اصول و اهداف ابلاغی پیوست و در هماهنگی کامل با کمیته راهبری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بنیاد شهید سرپرست سازمان اقتصادی کوثر را منصوب کرد

رییس بنیاد شهید سرپرست سازمان اقتصادی کوثر را منصوب کرد