مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 16:202021-09-19سياسي

افتتاح 147 طرح طی هفته دفاع مقدس در کرمان/برگزاری 6500 یادواره خانگی شهدا در استان


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طی هفته دفاع مقدس واگذاری 500 واحد مسکن محرومان در بردسیر و افتتاح 147 طرح و پروژه عمرانی توسط سپاه در استان کرمان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سرادر حسین معروفی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این هفته اظهار داشت: دشمنان می خواهند مسؤولان ما ناکارآمد و زمین گیر باشند؛ اما ما به عنوان جریان انقلاب هر سنگی که جلوی کسی باشد بلند می کنیم تا مردم به زحمت نیفتند و نگاه نمی کنیم برداشت آن سنگ وظیفه چه کسی است و این را از مکتب مان، شهیدان و نماد بزرگ شهیدان و افتخار جهان اسلام حاج قاسم آموخته ایم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: نقش خانواده، همسران و مادران رزمندگان، جانبازان و شهیدان اگر بیشتر از شهید و رزمندگان در صحنه نبرد نبود، کمتر هم نبود.

  وی با بیان اینکه افرادی به خاطر منافع شخصی و منافع سیاسی، گروهی و حزبی خود راه شهیدان را معامله می کنند، تصریح کرد: ما شرمنده شهیدان و جامعه ایثارگری هستیم که خیلی از آنها را فراموش کرده ایم؛ در حالی که این افراد رفتند عزت، شرف و اقتدار را برای ملت ما به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما جنگ نکردیم؛ بلکه جنگی را که برای نابودی انقلاب و تجزیه بخش هایی از ایران به ما  تحمیل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 147 طرح طی هفته دفاع مقدس در کرمان/برگزاری 6500 یادواره خانگی شهدا در استان

افتتاح 147 طرح طی هفته دفاع مقدس در کرمان/برگزاری 6500 یادواره خانگی شهدا در استان