مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 16:152021-09-19سياسي

دانشجویان همچنان ظلم ستیز و عدالت خواه باشند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در طول تاریخ عده ای راه افراط در پیش گرفته و عده ای نیز از چارچوب ها خارج شدند اما دانشجویان باید در راه رسیدن به آرمان های انقلاب و رشد و تعالی کشور قدم برداشته و پیوسته روحیه عدالتخواهی و ظلم ستیزی را در خود تقویت کنند.

- ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در طول تاریخ عده ای راه افراط در پیش گرفته و عده ای نیز از چارچوب ها خارج شدند اما دانشجویان باید در راه رسیدن به آرمان های انقلاب و رشد و تعالی کشور قدم برداشته و پیوسته روحیه عدالتخواهی و ظلم ستیزی را در خود تقویت کنند.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار جمعی از دانشجویان، بر لزوم حمایت و پشتیبانی روحانیت از نسل جوانی که در خط مقدم حفاظت از آرمان های انقلاب و تعالی کشور در حال تلاش هستند، تاکید کرد و ادامه داد: دانشجویان در دانشگاه ها باید فعالانه عمل نموده و روحیه تلاش، عدالت خواهی و ظلم ستیزی را در خود تقویت کنند.

وی افزود: دانشجو باید آرمان گرا و واقع نگر باشد تا نقاط و افق های دور را مد نظر قرار داده و در نتیجه آن بتواند به موفقیت دست یابد و کشور را در مسیر پیشرفت قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم آرمان گرایی واقع گرایانه، اضافه کرد: پیگیری مطالبات و دغدغه هایی که از سمت دانشجویان مطرح می شود در دستور کار بنده قرار خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان همچنان ظلم ستیز و عدالت خواه باشند

دانشجویان همچنان ظلم ستیز و عدالت خواه باشند