مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 16:102021-09-19سياسي

رییسی: گام های مثبتی در خصوص کاهش تورم برداشته‎ شده


رییس جمهور همچنین تداوم حرکت به سمت رشد اقتصادی و کاهش تورم در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: گام های مثبتی در این زمینه برداشته شده و امیدواریم این روند با سرعت بیشتر همراه بوده و برای مردم ملموس باشد.

- رییس جمهور اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را گسترش و ایجاد روابط همه جانبه با کشورهای همسایه و منطقه دانست و اظهار داشت: امروز با توجه به ظرفیت بزرگی که در قالب سازمان همکاری های شانگهای ایجاد شده، همه وزارتخانه ها وظیفه دارند، ظرفیت های همکاری را شناسایی و در مسیر رشد اقتصادی کشور به کار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، سید ابراهیم رییسی روز یکشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای گفت: امروز نه تنها وزارت امور خارجه بلکه همه وزارتخانه ها مسوولیت و ماموریت دارند که از ظرفیت ایجاد شده، نهایت استفاده را در رونق و شکوفایی اقتصادی کشور بعمل بیاورند.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: امروز کشورهای عضو شانگهای نیز زمینه و بستر همکاری با جمهوری اسلامی ایران را از هر زمان دیگری مهیاتر می دانند و احساس می کنند می توانند همکاری های بهتر و بیشتری را با ایران رقم بزنند و در سخنان خود نیز بر تقویت و تعمیق سطح همکاری با تهران تاکید داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: گام های مثبتی در خصوص کاهش تورم برداشته‎ شده

رییسی: گام های مثبتی در خصوص کاهش تورم برداشته‎ شده