مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:552021-09-19سياسي

مسئولان برای حل مشکلات مردم میدانی وارد عمل شوند


نماینده فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه مسئولان نباید با عملکرد نادرست خود مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کنند، گفت: مسئولان برای حل مشکلات مردم میدانی وارد عمل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده است، تصریح کرد: در این مدت مردم بیشتر آسیب را از شیوع این ویروس متحمل شده اند.

بهروزی فر همچنین به آغاز سال تحصیلی جدید و نگرانی والدین از برگزاری حضوری کلاس ها اشاره کرد و افزود: تا زمانی که یک دانش آموزان واکسن نزده نباید کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه در روزهای و هفته های اخیر اتفاقات خوبی در زمینه ورود واکسن به کشور رخ داده است، گفت: شرایط و روند واکسیناسیون امروز در کشور و استان با گذشته قابل قیاس نیست.

نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به تلاش دولت و مجلس برای این روند نسبت به گذشته سرعت بیشتری بگیرد، ادامه داد: رسیدن به استانداردهای واکسیناسیون عمومی جامعه را تا حد زیادی در برابر موج های کرونا ایمن می کند.

وی در ادامه به حضور میدانی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان فومن در میان مردم تأکید و اضافه کرد: مسئولان نباید با عملکرد نادرست خود مردم را نسبت به نظام و انقلاب بد بین کنند.

بهروزی فر با اشاره به حمایت مجلس از دولت مردمی و انقلابی، گفت: مجلس در کنار حمایت ها هر گونه کوتاهی وزرا را پیگیری کرده و در صورت از طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای حل مشکلات مردم میدانی وارد عمل شوند

مسئولان برای حل مشکلات مردم میدانی وارد عمل شوند