مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:502021-09-19سياسي

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور معرفی شد


احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه شورای معاونین وزارت کشور، ضمن تشکر از زحمات جواد ناصریان معاون پیشین وزارت کشور، ابوطالب شفقت را به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ در جلسه یکشنبه 28 شهریور ماه 1400 شورای معاونین وزارت کشور، وحیدی وزیر کشور با اشاره به زحمات فراوان ناصریان در 8 سال تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: در این مدت مشکلات زیادی ساماندهی شده و کارهای ارزشمندی انجام شده و لازم است از این تلاش ها تشکر کنیم.

وزیر کشور افزود: برادر عزیزمان آقای شفقت، در 3 استان تجربه استانداری دارند و علیرغم امکان معرفی برای استانداری، به واسطه اهمیت ستاد وزارت کشور، مقرر شد که مسئولیت توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور را عهده دار شوند.

دکتر وحیدی خاطرنشان کرد: بحمد ا.

آقای شفقت تجارب گسترده ای در حوزه های اجرایی، مدیریت سیاسی و تحقیقاتی دارند و البته کارهای گسترده ای را باید در وزارت کشور دنبال کنند.

در این جلسه همچنین، جواد ناصریان معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور که در طول 8 سال گذشته این مسئولیت را برعهده داشت ضمن شکرگزاری به درگاه الهی و تشکر از آقای دکتر رحمانی فضلی وزیر سابق کشور برای فراهم آوردن فرصت خدمت، گزارش اجمالی از اقدامات 8 ساله در این عرصه ارائه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور معرفی شد

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور معرفی شد