مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-19سياسي

جمع آوری 280 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 280 میلیارد تومان کمک مومنانه در قالب های مختلف جمع آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمد اکبری، عصر امروز در جلسه هماهنگی پانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه با بیان اینکه 18 ماه است که این کمک ها در مناسبت های مختلف با کمک نهادهای حمایتی و دبیری سپاه به دست نیازمندان می رسد، گفت: طبق برآوردهای انجام شده از ابتدای شیوع ویروس در قالب های مختلف از جمله، بسته های معیشتی و بهداشتی، اجاره منزل و مغازه، کارت هدیه و .

، جمع آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور دستگاه های مختلف حمایتی از جمله کمیته امداد امام(ره)، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بهزیستی، هلال احمر و .

در قرارگاه مواسات و کمک های مؤمنانه استان، گفت: از شیوع کرونا تاکنون بیش از چنذین رزمایش توسط سپاه و همچنین نهادهای حمایتی برگزار شده است.

اکبری با بیان اینکه دفاع مقدس ما الگوگرفته از نبرد عاشورایی و علوی است، خاطرنشان کرد: 31 شهریورماه امسال رژه تلفیقی متشکل از خودرویی، نظامی و موتوری به همراه کاروان کمک های مؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 280 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری

جمع آوری 280 میلیارد تومان کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری