مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:402021-09-19سياسي

تربیت نیروی انسانی درترازجمهوری اسلامی برای تحقق گام دوم انقلاب


فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: تلاش برای تربیت و پرورش نیروی انسانی در شأن و تراز جمهوری اسلامی ایران برای حرکت مصمم در مسیر گام دوم انقلاب ضروری است.

- ، سرهنگ خلبان ستاد بهرام نظری عصر امروز در آستانه هفته دفاع مقدس در دیدار با خلبانان پیشکسوت دفاع مقدس و هم رزمان شهدا با اشاره به آمادگی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه های مختلف پروازی، رزمی، فرهنگی و مذهبی در این هفته اظهار داشت: حماسه ها و رشادت های بی بدیل رزمندگان نیروهای مسلح در دفاع از میهن اسلامی در مقابل تجاوز ارتش بعث عراق را گرامی می داریم.

وی اضافه کرد: یکی از مهم ترین عوامل برتر ساز در هشت سال دفاع مقدس که باعث پیروزی ماندگار ما شد اتحاد و همدلی و ایثار همگانی آحاد جامعه بود و رمز ماندگاری آن پیروزی ارزشمند، حفظ اتحاد و همدلی جامعه از یک سو و تلاش برای حفظ و ارتقای توانمندی همه مردم و ارگان ها و دستگاه های حاکمیت، از سوی دیگر است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش گفت: تلاش برای تربیت و پرورش نیروی انسانی در شأن و تراز جمهوری اسلامی ایران برای حرکت مصمم در مسیر گام دوم انقلاب و نیز استفاده از ظرفیت داخلی کشور در ارتقای توانمندی در حوزه تجهیزات و تسلیحات، مسیر حرکت هوانیروز در تولید قدرت برای دفاع از میهن عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی انسانی درترازجمهوری اسلامی برای تحقق گام دوم انقلاب

تربیت نیروی انسانی درترازجمهوری اسلامی برای تحقق گام دوم انقلاب