مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:252021-09-19سياسي

برنامه شورا تعیین تکلیف پروژه های طولانی مدت است


رییس شورای شهر یزد با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه ها گفت: برنامه شورای ششم شهر یزد تعیین تکلیف پروژه های بجا مانده و طولانی مدت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، غلامحسین دشتی امشب در آیین تکریم و معارفه شهردار شهر میراث جهانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهرداران یزد همواره منشاء خدمات در شهرداری بوده اند و خدمات ارزنده و بی وقفه ای را داشتند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا در روزهای بعد از انتخابات فعالیت خود را آغاز کردند و تلاش داشتند که در برنامه ای منطقی کارها را انجام دهند که از جمله انتخاب شهردار بود افزود: همچنین برنامه ریزی برای حل مسائل روزمره ای که بود و مسئله مهم انتخاب شهردار را با تشکیل کمیته ای تخصصی و 9 محور برای انجام 200 خدمت شناسایی و فراخوان انتخاب شهردار اعلام شد.

رییس شورای شهر یزد با بیان اینکه 12 مرحله برای انتخاب شهردار طی شد تا از بین قم مرهون و مدیون یزد است تصریح کرد: همواره یزدی ها در کشور کارآفرینی و خلاقیت داشته و منشاء خیر و انجام کار بوده اند که باید این موضوع را حفظ کنیم و مدیریت استان را به سمت مدیریت یکپارچه ببریم و آنچه که نیاز است در اختیار داشته باشیم تا پروژه ها را به پایان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه شورا تعیین تکلیف پروژه های طولانی مدت است

برنامه شورا تعیین تکلیف پروژه های طولانی مدت است