مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 15:002021-09-19سياسي

بروکراسی اداری مانع توسعه کشور است


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم حذف بروکراسی اداری در کشور تاکید کرد و گفت: بروکراسی اداری مانع توسعه است.

- ‬ با‬ بیان‬ اینکه بروکراسی شدید اداری در کشور به مانع عمده برای توسعه تبدیل شده‬ است، ‬ گفت: بروکراسی اداری عامل حذف خلاقیت و نوآوری در روند توسعه است.

‏ نماینده مردم بابل بروکراسی اداری در عرصه اقتصاد را رنج آور دانست و افزود: مردم و فعالان اقتصادی به‬ خاطر بروکراسی اداری نمی توانند نقش اصلی خود را در مناسبات اقتصادی کشور ایفا کنند.

‏ عضو خانه ملت تصویب طرح جدید راه اندازی کسب و کارها با پرهیز از بروکراسی اداری را گام مهم مجلس یازدهم در این رابطه دانست و افزود: این طرح که طی یک ماه آینده اجرایی خواهد شد، فعالیت های اقتصادی در کشور را رونق می بخشد.

کریمی فیروزجایی افق توسعه کشور را روشن و امیدوارکننده ارزیابی کرد و افزود: آینده کشور به دست جوانان مؤمن و انقلابی رقم خواهد خورد.

این مسئول پارلمانی اظهار کرد: مجلس با همکاری دولت فرصت های اقتصادی نوپدیدی را بر پایه دانش بنیان در اختیار عاملان اقتصادی قرار خواهد داد.

دبیر هیئت رییسه مجلس یازدهم با تأکید بر اهمیت نقش آفرینی جوانان در مناسبات اقتصادی گفت: دولت در ارائه فرصت های اقتصادی و مشوق ها به مردم نباید تعلل کند چرا که درنگ در این عرصه به معنای از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی اداری مانع توسعه کشور است

بروکراسی اداری مانع توسعه کشور است