مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-19پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / یکشنبه 28 شهریور 1400


طبق گزارش وزارت بهداشت در روز یکشنبه 28 شهریور، هم اکنون 57 شهر کشور در وضعیت قرمز، 238 شهر در وضعیت نارنجی، 136 شهر در وضعیت زرد و 17 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ موارد ابتلا، بستری و فوت ناشی از بیماری کووید 19 در اغلب استان های کشور سیر کاهشی پیدا کرده است و بیشتر استان ها به مرور به مرحله ای از آرامش دست می یابند.

با توجه به سیر نزولی شیوع کرونا، بسیاری از شهرها از وضعیت قرمز در رنگ بندی کرونایی خارج شده اند اما هم اکنون برخی استان های غربی کشور گرفتار بیشترین چالش هستند و باید با مراقبت بیشتری روند بیماری را کنترل کنند.

هم اکنون 57 شهر کشور در وضعیت قرمز، 238 شهر در وضعیت نارنجی، 136 شهر در وضعیت زرد و 17 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

به گفته کارشناسان، واکسیناسیون، رعایت عمومی توصیه های بهداشتی و اثرگذاری خدمات درمانی ارائه شده موجب شده است که مقابله با کرونا در این مرحله تا حدودی جواب دهد.

واکسیناسیون گرچه از مهمترین اولویت های دولت و وزارت بهداشت است، اما تنها راه کنترل بیماری نیست، بلکه مردم، صاحبان مشاغل و تمامی گروه ها باید شیوه‎ نامه های بهداشتی را مورد توجه جدی قرار دهند و رعایت کنند.

در حالی که بازگشایی مدارس و مناسبت های سوگواری در پایان ماه صفر پیش روست و احتمال ورود به پیک ششم شیوع می رود، توجه به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / یکشنبه 28 شهریور 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / یکشنبه 28 شهریور 1400