مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-19اجتماعي

مجازی شدن آموزش خسارت زیادی به تعلیم و تربیت زد


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مجازی شدن آموزش خسارت زیادی به تعلیم و تربیت زد، گفت: نبود ارتباط معلم با دانش آموزان یکی از مهمترین دلایل این افت و خسران محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمطرح بود، مقوله مدارس و آموزش و پرورش بود.

استفاده از همه ظرفیت ها امام جمعه شاهرود با بیان اینکه طی 19 ماه گذشته خسارات زیادی حوزه یادگیری دانش آموزان وارد شده که از طریقی جبران شود، گفت: حضور معلم در کلاس ها برای تولید محتوای تعلیمی و هم تربیتی یک ضرورت است.

امینی با بیان اینکه در صورت امکان حتی اگر بتوانیم سه دانش آموز را در حین تولید محتوا توسط معلم در کلاس داشته باشیم بازهم توانسته ایم گام خوبی برداریم، گفت: از همه دست اندرکارانی که تلاش دارند تا شرایط برای بازگشایی مدارس آماده شود تقدیر می کنیم چرا که این امر به کیفیت تعلیم و تربیت نیز می افزاید.

وی افزود: استفاده از ظرفیت ها در آموزش و پرورش به خصوص بهره مندی از ظرفیت خیران شهرستان شاهرود که تعداد قابل توجهی نیز در شاهرود دارند، می تواند ارتقای کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه تعلیم و تربیت را میسر سازد.

شرایط در حال مهیا شدن است فرماندار شاهرود نیز در سخنانی کوتاه ضمن اشاره به آغاز واکسیناسیون دانش آموزان از سوی دانشگاه علوم پزشکی گفت: مدارسی که فراوانی تجمع و جمعیتی کمتری دارند مانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازی شدن آموزش خسارت زیادی به تعلیم و تربیت زد

مجازی شدن آموزش خسارت زیادی به تعلیم و تربیت زد