مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-19اجتماعي

آسیب های ناشی از بازگشایی مدارس زنجان احصا می شود


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استان اندیشیده شده و آسیب ها و مشکلات بازگشایی مدارس نیز احصا خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استان اندیشیده شده و آسیب ها و مشکلات بازگشایی مدارس نیز احصا خواهد شد.

حسن مظفری ظهر امروز (28 شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با واکسیناسیون فرهنگیان استان زنجان، اظهار کرد: اکنون بیش از 90 درصد همکاران و فرهنگیان، دُز اول و 40 درصد نیز دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید با بیش از 200 دانش آموز در استان زنجان، افزود: تاکنون 20 هزار و 500 نفر (100 درصد) دانش آموز در پایه اول ابتدایی، 95 درصد دانش آموزان در پایه هفتم و 80 درصد دانش آموزان نیز در پایه دهم ثبت نام کرده اند.

این مسئول در رابطه با بازگشایی مدارس استان زنجان، تصریح کرد: بازگشایی مدارس در مناطق روستایی از سوم مهرماه انجام و مدارس دارای کمتر از 15 نفر در هر کلاس نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان در رابطه با گروه بندی دانش آموزان، گفت: در صورتی که تعداد دانش آموزان در هر کلاس بیش از 15 نفر باشد، برای حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های ناشی از بازگشایی مدارس زنجان احصا می شود

آسیب های ناشی از بازگشایی مدارس زنجان احصا می شود