مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 10:002021-09-19اجتماعي

کاهش شدید نزولات جوی در مشهد طی یک سال اخیر


رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در میزان کیفیت هوا در کلانشهرها را میزان بارندگی عنوان کرد و از کاهش 67 درصدی نزولات جوی طی یک سال اخیر در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری، محمد پذیرا اظهار کرد: طی سال های اخیر توسعه گسترده ای در ایستگاه های سنجش کیفیت هوا در کلانشهر مشهد صورت گرفته به طوری که در حال حاضر 23 ایستگاه سنجش ثابت و یک ایستگاه سنجش پرتابل در شهر مشهد به منظور رصد لحظه ای وضعیت کیفیت هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

رییس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در میزان کیفیت هوا در کلانشهرها، بارندگی و میزان آن است؛ چراکه بسیاری از ذرات معلق، آلاینده ها و گرد و غبار در اثر بارش نزولات آسمانی از ترکیب هوا خارج شده و به تبع آن کیفیت هوا بهبود پیدا می کند.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته، هفت دستگاه باران سنج درسطح  شهر مشهد نصب شده، گفت: این دستگاه ها که قابلیت رصد و پایش میزان بارش شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش شدید نزولات آسمانی در کلانشهر مشهد،  مدیریت شهری در سال های اخیر در راستای کاهش استفاده از منابع آبی و بهره برداری از منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید نزولات جوی در مشهد طی یک سال اخیر

کاهش شدید نزولات جوی در مشهد طی یک سال اخیر