مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-19سياسي

چالش های انتخاب استاندار فارس و تکرار ابهاماتی که به نفع مردم نیست


انتخاب استاندار فارس یکی از پرچالش ترین موضوعات این روزهای اهالی استان در فضاهای حقیقی و مجازی شده است و انتظار می رود دولت سیزدهم با وجود 3 وزیر از استان فارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نماینده ارشد دولت در هر استانی بدون تردید یکی از عناصر تاثیرگذار در مسیر توسعه و پیشرفت آن منطقه به شمار می رود.

  استاندارانی که به عنوان نماینده دولت، با چینش نیروی انسانی و به کارگیری همه توان و استعدادهای بومی می توانند یک چهره خدمت گزار از خود و گفتمان حاکم بر امور اجرایی کشور ارائه دهند، موضوعی که این روزها و با رسیدن اخبار ضد و نقیض، یکی از نگرانی های مردم فارس شده است.

فارس یکی از استان های پهناور، با تنوع قومی و مذهبی به شمار می رود که از لحاظ استراتژیک جایگاهی ویژه در جنوب کشور و تعاملات بین المللی منطقه دارد.

این استان، چهارمین استان بزرگ ایران، با جمعیتی معادل چهار میلیون و 851 هزار و 274 نفر پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، 7 نفر سرپرست و 15 استاندار داشته که عمر سرپرستی برخی از آنان، از بعضی استانداران نیز بیشتر است که نشان می دهد جابجایی آنان احتمالا به دلیل منازعات سیاسی به تعویق افتاده است.

  موضوع انتخاب استاندار در استان فارس همیشه چالش برانگیز بوده و در دولت سیزدهم نیز علی رغم حضور 3 وزیر از این استان در کابینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های انتخاب استاندار فارس و تکرار ابهاماتی که به نفع مردم نیست

چالش های انتخاب استاندار فارس و تکرار ابهاماتی که به نفع مردم نیست