مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-19سياسي

وظایف اصلی سازمان برنامه، اقتدار ملی است نه اقتدار بودجه ای


استراتژی سازمان این است از نگاه سطحی و جزیی فاصله بگیرد و افق دید سازمان را بر اساس نگاه کلان و با اهمیت کشور تمرکز کند.

- به نقل از سازمان برنامه و بودجه، ششمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، اعضای ستاد، مشاورین و رؤسای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها که به صورت آنلاین شرکت کرده بودند، برگزار شد.

سید مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه همه اذعان دارند ادامه روند فعلی به نفع کشور نیست، گفت: همه بخش ها، شهرستان ها و استان ها پیشنهادات، چالش و راهکارها خود را در خصوص لایحه بودجه سال 1401 را مطرح کنند تا با نگاه کارشناسی و علمی به جمع بندی نهایی برسیم.

رییس سازمان برنامه بودجه، با اشاره به اینکه وظایف اصلی سازمان اقتدار ملی است نه اقتدار بودجه ای، بیان کرد: استراتژی سازمان این است از نگاه سطحی و جزیی فاصله بگیرد و افق دید سازمان را بر اساس نگاه کلان و با اهمیت کشور تمرکز کند.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه وظیفه اش اهداف ملی است، افزود: سازمان برنامه و بودجه باید نظارت دقیق و جدی روی کنترل برنامه ها در سطح کلان کشور داشته باشد و درگیر مسائل جزیی نشود اما در مقابل هر دستگاه و وزارتخانه ای پاسخگوی عملکرد خود باشند و ساختار به گونه ای باشد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف اصلی سازمان برنامه، اقتدار ملی است نه اقتدار بودجه ای

وظایف اصلی سازمان برنامه، اقتدار ملی است نه اقتدار بودجه ای