مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:402021-09-19اقتصادي

توقف همکاری برخی از شرکت های دارویی کره با ایران


در مدتی که پول های ما در کره جنوبی بلوکه بوده، حدود 50 میلیون دلار برای واردات موارد مختلف از جمله دارو و لوازم پزشکی و دندانپزشکی، .

هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دبیر اتاق مشترک بازرگانی ایران و کره جنوبی اظهار داشت: در مدتی که پول های ما در کره جنوبی بلوکه بوده، حدود 50 میلیون دلار برای واردات موارد مختلف از جمله دارو و لوازم پزشکی و دندانپزشکی، .

هزینه شده است.

پویا فیروزی در گفتگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت تجاری ایران و کره جنوبی اظهار کرد: متاسفانه هنوز هیچ اقدام عملی برای بازپس گیری پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی انجام نشده است.

همیشه مذاکرات در حال انجام بوده و متوقف هم نشده است، اما تا زمانی که به طور عملیاتی اتفاقی رخ ندد و ما اثر آن را نبینیم قابل اتکا نیست.

به جز دارو هایی که در قبال مبالغ ما در این کشور به ایران داده شده است، هیچ اقدام عملی دیگری نشده است.

وی در مورد وضعیت واردات دارو از این کشور تصریح کرد: در مدتی که پول های ما در کره جنوبی بلوکه بوده، حدود 50 میلیون دلار برای واردات موارد مختلف از جمله دارو و لوازم پزشکی و دندانپزشکی، .

هزینه شده است.

بعضی از شرکت های کره جنوبی که به ایران دارو یا تجهیزات پزشکی صادر می کنند به طور اعتباری کار کرده اند و همکاری باقی شرکت ها هم متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف همکاری برخی از شرکت های دارویی کره با ایران

توقف همکاری برخی از شرکت های دارویی کره با ایران