مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-19ورزشي

رودنیل: فدراسیون فوتبال مارکوپولو نمی خواهد


نمی دانم کسی نیست از آقای عزیزی خادم سوال کند برای چه به قطر رفتی و هنوز نیامده قصد لیتوانی کردید؟ مگر شما کادر فنی هستی؟!.

- نوذر رودنیل در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با انتقاد شدید از عملکرد عزیزی خادم به خصوص در بحث کمیته داوران و مشکلات داوری فوتبال کشور اظهار کرد: جناب آقای عزیزی خادم ریاست محترم فدراسیون فوتبال  فکر می کنم شما برای سر و سامان دادن به فدراسیون و بخصوص کمیته داوران تشریف نیاورده ای صرفا بخاطر سفرهای خارجی آمده اید.

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: نمی دانم کسی نیست از این آقا سوال کند  برای چه به قطر رفتی و هنوز نیامده قصد لیتوانی کردید برای چه؟ مگر شما هستم.

رودنیل اضافه کرد: جناب عزیزی خادم در کشور این همه داور بین المللی داریم که بسیار کاردان و سالم هستند و در سطح جهانی قضاوت کردند چرا از اینها استفاده نمی کنید.

وی گفت: چرا نباید از استخوان خرد کرده ها استفاده کرد چون کار بلد هستند؟! آقای خادم اینکه دستمزد داوران را بالا بردید جای تشکر دارد ولی این همه کار نیست آمادگی های فنی و.

لازم دارند.

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: آقای خادم این ها داورانی هستند که تجارب زیادی دارند و باید از تجارب آنها استفاده شود الان شش ماه است رییسی کمیته داوران ابلاغی ندارد و بلا تکلیف است در حالی که الان شایع شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودنیل: فدراسیون فوتبال مارکوپولو نمی خواهد

رودنیل: فدراسیون فوتبال مارکوپولو نمی خواهد