مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-19اقتصادي

بلاتکلیفی ارز روغن خام وارداتی


دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: چندین ماه از رسوب حدود 200 هزار تن روغن خام بخش خصوصی در بنادر می گذرد و متاسفانه ارز لازم توسط بانک مرکزی تخصیص داده نشده است.

- دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی گفت: چندین ماه از رسوب حدود 200 هزار تن روغن خام بخش خصوصی در بنادر می گذرد و متاسفانه ارز لازم توسط بانک مرکزی تخصیص داده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرهوشنگ بیرشک با بیان این مطلب افزود: تداوم این روند به بی اعتباری واردکنندگان روغن خام منجر شده و در ادامه تاثیر آن بر تولید روغن نباتی را شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص تبعات عدم تخصیص ارز نیز گفت: ادامه این روند چرخه تامین واردات روغن خام را دچار مشکل می کند و برای حفظ آرامش موجود در بازار روغن و جلوگیری از اتفاقات سال گذشته، وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی باید هرچه سریع تر نسبت به تخصیص ارز روغن های وارداتی که متعلق به بخش خصوصی است، اقدام کنند.

بر اساس اعلام انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، دبیر این انجمن افزود: نباید به بهانه های مختلف بخش خصوصی را از چرخه واردات و تخصیص ارز روغن خام که مهمترین ماده اولیه در تولید روغن نباتی هستند، کنار گذاشت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی ارز روغن خام وارداتی

بلاتکلیفی ارز روغن خام وارداتی