مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-19سياسي

لزوم رصد دقیق واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان


بازگشایی حضوری مدارس زنجان منوط به تایید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و حضور فرهنگیان استان زنجان از مهرماه امسال در مدارس مشروط به دریافت دو دُز واکسن کرونا است.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: بازگشایی حضوری مدارس زنجان منوط به تایید معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و حضور فرهنگیان استان زنجان از مهرماه امسال در مدارس مشروط به دریافت دو دُز واکسن کرونا است.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (28 شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، در رابطه با واکسیناسیون در استان زنجان، اظهار کرد: اکنون واکسیناسیون در استان به صورت هوشمندانه در مراکز تجمعی انجام می شود و اکیپ سیار نیز در واحدهای تولیدی در حال فعالیت بوده که با این اقدام واکسیناسیون گروه های هدف شتاب بیشتری می گیرد.

وی از آغاز واکسیناسیون دانش آموزان 18 ساله در استان زنجان خبر داد و افزود: واکسیناسیون این گروه با ثبت نام در سامانه سلامت و اخذ نوبت برای دریافت واکسن کرونا انجام می شود.

این مسئول در رابطه با واکسیناسیون فرهنگیان زنجانی نیز تصریح کرد: حضور فرهنگیان استان زنجان از مهرماه امسال در مدارس مشروط به دریافت دو دُز واکسن کرونا بوده و اکنون مشکلی در تزریق دُز دوم واکسن کرونای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رصد دقیق واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان

لزوم رصد دقیق واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان