مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-19سياسي

ضرورت وجود برنامه جامع پزشکی/ ظرفیت پزشکی را افزایش می دهیم


وزیر بهداشت دراولین نشست مشترک با دبیر و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شخصا معتقدم که کیفیت در گرو کمیت است و همزمان باید نظام بخشی به آموزش پزشکی، - به نقل از وزارت بهداشت، به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، اولین نشست مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی ظهر امروز با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سید سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار و درباره موضوعات مختلفی بحث و تبادل نظر شد.

ضرورت وجود برنامه جامع پزشکی در ابتدای این نشست حجت الاسلام عاملی با بیان اینکه امام حسین (ع) یک کانون انگیزه، معرفه و شناخت برای ما هستند که همه ظرفیت ها، تقویت می شوند، گفت: اربعین سرشار از معرفت، شناخت و عشق است.

بیش از 60 ملیت با تفاوت های فرهنگی و اجتماعی در کنار یکدیگر قرار می گیرند اما همگی همساز هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر عشق را از زندگی حذف کنیم زندگی صنعتی می شود، عنوان کرد: با شناخت کمی که من دارم می دانم که فناوری های نو حوزه سلامت را دگرگون و پزشکی جدیدی را طراحی کرده اند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه به برنامه جامع پزشکی نیاز داریم، گفت: متاسفانه آمار تعداد پزشکان به ازای جمعیت کشور مطلوب نیست که باید بتوانیم در این راستا جذب پزشک را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وجود برنامه جامع پزشکی/ ظرفیت پزشکی را افزایش می دهیم

ضرورت وجود برنامه جامع پزشکی/ ظرفیت پزشکی را افزایش می دهیم