مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-19اقتصادي

استقبال از مهر 1400در شهر زیر زمینی


نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تقویت حداکثری ناوگان متروی تهران و حومه برای استقبال از مهر جهت خدمات رسانی حداکثری به شهروندان در نیمه دوم سال 1400با توجه به احتمال بازگشایی مراکز آموزشی خبر داد.

- نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تقویت حداکثری ناوگان متروی تهران و حومه برای استقبال از مهر جهت خدمات رسانی حداکثری به شهروندان در نیمه دوم سال 1400با توجه به احتمال بازگشایی مراکز آموزشی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عبداله پور با اشاره به اینکه در صورت بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در نیمه دوم سال جاری با افزایش سفرهای درون شهری رو برو خواهیم شد، گفت: افزایش ظرفیت خدمات رسانی در نیمه دوم سال در بخش حمل و نقل عمومی سال هاست که مورد توجه بوده اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی، این موضوع بیش از گذشته مورد توجه قرار دارد.

وی تصریح کرد: در همین راستا برنامه ریزی حرکت قطارهای در خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه براساس میزان مسافر ورودی در ساعات مختلف و پایش دوره ای و مستمرآمار فوق انجام می پذیرد.

ضمن اینکه در این برنامه ریزی شرایط دوره کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بین مسافران نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از مهر 1400در شهر زیر زمینی

استقبال از مهر 1400در شهر زیر زمینی