مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-19اقتصادي

پیشنهاد 100 سال پیش هنری فورد برای ایجاد ارز مشابه بیت کوین


فورد در مورد رابطه بین طلا و جنگ نیز توضیحاتی داده بوده است: «مشکل اصلی طلا در رابطه با جنگ این واقعیت است که می توان آن را کنترل کرد.

کنترل را بشکن و جنگ را متوقف کن.

- فورد در مورد رابطه بین طلا و جنگ نیز توضیحاتی داده بوده است: مشکل اصلی طلا در رابطه با جنگ این واقعیت است که می توان آن را کنترل کرد.

کنترل را بشکن و جنگ را متوقف کن.

هنری فورد، بنیان گذار شرکت خودروسازی فورد، در سال 1921 پیشنهاد ایجاد ارز مبتنی بر انرژی را مطرح کرده بود که می توانست یک نظامی پولی جدید را شکل دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسان بیت کوین و به نقل از کوین تلگراف، در 4 دسامبر 1921 (13 آذر 1300)، نیویورک تریبیون مقاله ای را منتشر کرد که دیدگاه فورد در مورد جایگزینی طلا با ارزی مبتنی بر انرژی را نشان می داد که به اعتقاد وی می تواند تسلط نخبگان بانکی بر ثروت جهانی را از بین ببرد و به جنگ پایان دهد.

او قصد داشت این کار را با ساختن بزرگترین نیروگاه جهان و ایجاد یک سیستم ارزی جدید بر اساس واحدهای قدرت نیروگاه انجام دهد.

فورد، که شرکت موتور فورد را در سال 1903 (1282) تأسیس کرد، به نشریه در آن زمان گفته بود: در سیستم ارزی مبتنی بر انرژی، استاندارد، مقدار مشخصی از انرژی است که به مدت یک ساعت اعمال می شود که معادل یک دلار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد 100 سال پیش هنری فورد برای ایجاد ارز مشابه بیت کوین

پیشنهاد 100 سال پیش هنری فورد برای ایجاد ارز مشابه بیت کوین