مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-19سياسي

دچار پدیده وارونگی در سطح مدیریت هستیم/ بنگاه داری برخی بنیادها


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه گفت: امروز دچار نوعی وارونگی در مدیریت هستیم چرا که دستگاه های اجرایی مملو از امکانات رفاهی هستند اما مردم از آن ها استفاده نمی کنند.

- ، عباس گلرو ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر خود درباره شرایط مدیریت در سطح کشور و استان سمنان، بیان کرد: شاهد نوعی وارونگی هستیم و دستگاه های دولتی از بهترین ساختمان ها، بهترین خودروها، ویلاهای کنار ساحل، هتل ها در اماکن سیاحتی و زیارتی، بهترین امکانات برای پرسنل و بیمه تکمیلی برخوردارند در حالی که این امکانات باید در اختیار توده مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بنیادهایی که در اوایل انقلاب شکل گرفته اند از وظیفه و رسالت اصلی خود دور شده اند و بنگاه داری این بنیادها، سم مهلکی برای انقلاب است به جای خدمات دهی به جامعه هدف، به کارتل های اقتصادی تبدیل شده اند، افزود: بنیاد مسکن اگر زمین روستاییان را می فروشد باید 70 درصد آن را برای توسعه روستا هزینه کند.

این عضو خانه ملت با بیان اینکه فرهنگ سازی های غلط، فساد و رانت را در جامعه عادی می کند و سبب می شود رانت و ویژه خواری حتی در گوشت و خون انقلابیون هم نفوذ کند، تاکید کرد: هر گرسنه ای که نتواند کمترین مواد غذایی موردنیازش را تأمین کند، هر بیماری که نتواند از نعمت درمان برخوردار شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دچار پدیده وارونگی در سطح مدیریت هستیم/ بنگاه داری برخی بنیادها

دچار پدیده وارونگی در سطح مدیریت هستیم/ بنگاه داری برخی بنیادها