مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-19اقتصادي

در اجرای پروژه های نفت و گاز کرمانشاه از نیروهای بومی استفاده می کنیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به در دست اجرا بودن 15 پروژه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ر استان، گفت: در اجرای این پروژه ها روی استفاده از نیروهای بومی تاکید داریم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به در دست اجرا بودن 15 پروژه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ر استان، گفت: در اجرای این پروژه ها روی استفاده از نیروهای بومی تاکید داریم.

بهزاد باباخانی امروز( 28 شهریور) در اولین جلسه شورای راهبردی پیگیری پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی، با اشاره به در دست اجرا بودن تعدادی طرح مهم در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در استان، اظهار کرد: با تدوین سند طرح های توسعه نفت، گاز و پتروشیمی اتفاقات بزرگی در این حوزه برای استان انجام شد.

وی افزود: این سند در 15 فصل شامل 15 طرح در استان اجرایی می شود که برخی از پروژه های آن در مرحله اجرا و برخی دیگر نیز در دست اجرا و انجام فرآیندهای لازم برای اجرا هستند.

معاون استانداری کرمانشاه تاکید کرد: در اجرای این پروژه ها زنجیره ارزش نفت، گاز و پتروشیمی در استان بصورت کامل در نظر گرفته است .

وی تصریح کرد: در زنجیره ارزش اول چهار طرح در حوزه اکتشافات، نگهداشت، افزایش تولید و توسعه میادین نفت و گاز را خواهیم داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اجرای پروژه های نفت و گاز کرمانشاه از نیروهای بومی استفاده می کنیم

در اجرای پروژه های نفت و گاز کرمانشاه از نیروهای بومی استفاده می کنیم