مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-19سياسي

تحرکات دشمن را روزانه رصد می کنیم/ هیچ قدرتی جرات تعرض به خاک کشور را ندارد


فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در غرب کشور با بیان اینکه امروز در منطقه غرب کشور نیروهای تکفیری، داعشی و معاند جرات ندارند تا 15 کیلومتری مرز کشور وارد شوند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان ظهر امروز با حضور فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در غرب کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمعی از مسئولان فرمانده جدید تیپ زرهی شهید قهرمان همدان معرفی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در غرب کشور در این مراسم خدمت در نظام جمهوری اسلامی را موهبتی الهی دانست و اظهار کرد: خدمت در این نظام توفیق و لیاقت می خواهد و هر کسی نمی تواند از این موهبت برخوردار شود.

 امیر سلیمان طاهری با بیان اینکه افتخار می کنیم سرباز و فدایی رهبر و خدمتگزار مردم هستیم گفت: طبق فرموده رهبری خدمت به مردم افتخاری بزرگ و عطیه الهی است.

وی با اشاره به خدمات شایان توجه ارتش در تأمین امنیت کشور افزود: ارتش به عنوان ستون فقرات نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب تاکنون نقش ویژه ای در پیروزی، ماندگاری و پیشرفت انقلاب داشته است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا در غرب کشور با بیان اینکه ارتش با تعهد به ارزش های دینی و ملی در عرصه دفاع از کشور خوش درخشیده است گفت: این مجموعه افتخارآفرین با خصوصیت مکتبی بودن و مردمی بودن و تکیه به توان داخلی، بدون وابستگی به هیچ کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات دشمن را روزانه رصد می کنیم/ هیچ قدرتی جرات تعرض به خاک کشور را ندارد

تحرکات دشمن را روزانه رصد می کنیم/ هیچ قدرتی جرات تعرض به خاک کشور را ندارد