مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-19اجتماعي

فریدون شهر تنها شهرستان اصفهان از لحاظ فضای آموزشی فرسوده است


رییس آموزش و پرورش فریدون شهر گفت: فریدون شهر تنها شهرستان استان اصفهان از لحاظ فضای آموزشی فرسوده است و دارای 10 تعدادی مدرسه کانکسی و سنگی است.

- با بیان اینکه سال تحصیلی گذشته 6 هزار و 226 دانش آموز داشتیم، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید با توجه به جمعیت عشایرنشین شهرستان فریدون شهر حدود 6 هزار و 500 دانش آموز ثبت نام کرده اند.

جمعیت دانش آموزی 70 درصد مدارس زیر 50 نفر است وی گفت: 138 مدرسه در شهرستان فریدون شهر وجود دارد که جمعیت دانش آموزی 70 درصد مدارس شهرستان زیر 50 نفر است.

رییس آموزش و پرورش فریدون شهر تصریح کرد: در روستای هیران 26 دانش آموز مشغول تحصیل هستند که با توجه به مرتفع بودن روستا معلمان به صورت پیاده یا بالگرد یا چهار پایان به روستا رفت و آمد دارند، دانش آموزان این روستا از هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند و فارغ التحصیلان ممتازی داشته است.

10 مدرسه در حال مرمت است وی گفت، فریدون شهر تنها شهرستان استان اصفهان از لحاظ فضای آموزشی فرسوده است و دارای تعدادی مدرسه کانکسی و سنگی است و 10 مدرسه در این شهرستان در حال مرمت و بازسازی است.

15 مدرسه در حال ساخت شهرستان 70 درصد پیشرفت دارد نیکخواه افزود: سال 99 ساخت 15 مدرسه یک، دو، سه و شش کلاس کلنگ زنی شد که 9 مدرسه با سازه آجری و 6 مدرسه به دلیل شرایط خاص روستاها با سازه فلزی ساخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریدون شهر تنها شهرستان اصفهان از لحاظ فضای آموزشی فرسوده است

فریدون شهر تنها شهرستان اصفهان از لحاظ فضای آموزشی فرسوده است