مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-19سياسي

برنامه ریزی 20 پروازِ اربعین از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان


مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از آمادگی این فرودگاه برای پروازهای اربعین خبر داد و گفت: تاکنون 20 پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای نجف-اصفهان، - ایسنا/اصفهان مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از آمادگی این فرودگاه برای پروازهای اربعین خبر داد و گفت: تاکنون 20 پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای نجف-اصفهان، نجف - بغداد و اصفهان-بغداد در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برنامه ریزی شده است.

حسن امجدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آمادگی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و انجام پرواز طی اربعین امسال، اظهار کرد: در آستانه ایام اربعین حسینی، برخی از شرکت های هواپیمایی داخلی، مانند معراج، وارش و .

اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده از اصفهان به نجف، بغداد و بالعکس، از 29 شهریور تا 7 مهر ماه کرده اند.

وی افزود: تاکنون 20 پرواز ورودی و خروجی در مسیرهای نجف-اصفهان،نجف- بغداد و اصفهان-بغداد در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برنامه ریزی شده است.

به گفته امجدی، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان همانند فرودگاه های امام خمینی (ره)، مشهد، تبریز، شیراز و اهواز از فرودگاه های تایید شده کشور برای انجام پروازهای اربعین است.

وی درباره شرایط پروازهای زائران و سفر هوایی اربعین، گفت: داشتن کارت واکسیناسیون هر دو دوز، ویزای کشور عراق و ارائه تست منف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی 20 پروازِ اربعین از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

برنامه ریزی 20 پروازِ اربعین از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان