مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:202021-09-19اجتماعي

رصد آلودگی رودخانه کرج با سه ایستگاه آنلاین


اقدام برای بهبود روش های کنترل کیفیت در بخش آب رودخانه حفاظت شده کرج در اولویت قرار داشته و از نظر تجهیزات آزمایشگاهی، - ایسنا/البرز مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: اقدام برای بهبود روش های کنترل کیفیت در بخش آب رودخانه حفاظت شده کرج در اولویت قرار داشته و از نظر تجهیزات آزمایشگاهی، جمع آوری اطلاعات، تخصیص منابع مالی و پرورش نیروی انسانی مدام درحال بروزرسانی است.

فردین حکیمی در گفت و گو با ایسنا، گفت: به منظور رصد کیفیت آب رودخانه حفاظت شده کرج، سه ایستگاه آنلاین سنجش آلودگی آب بر روی رودخانه نصب شده است.

پایش و نظارت بر صحت عملکرد آنالایزرها به طور متناوب توسط کارشناسان محیط زیست صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که آلاینده های زیست محیطی در آب های جاری را شناسایی و تا حد امکان برطرف کنیم، گفت: بخش اساسی مشکل برطرف کردن آلودگی هایی است که با سهل انگاری و برخورد غیرمسئولانه برخی، همچون فاضلاب های صنعتی و سموم کشاورزی وارد طبیعت شده و منابع آب را آلوده می کند.

حکیمی اظهار کرد: اقدام برای بهبود روش های کنترل کیفیت در بخش آب رودخانه حفاظت شده کرج در اولویت قرار داشته و از نظر تجهیزات آزمایشگاهی، جمع آوری اطلاعات، تخصیص منابع مالی و پرورش نیروی انسانی مدام درحال بروزرسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد آلودگی رودخانه کرج با سه ایستگاه آنلاین

رصد آلودگی رودخانه کرج با سه ایستگاه آنلاین