مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-19اجتماعي

شرکت بیش از 7 هزار نفر در آزمون های فنی وحرفه ای


بنابر اعلام مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان هفت هزار و 421 نفر در آزمون های سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شرکت کردند که از این تعداد 6 هزار و 456 نفر موفق به قبولی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کسب مهارت فنی و حرفه ای منجر به شناسایی استعدادهای ذاتی انسان می شود، اظهار کرد: کسب مهارت در رشته های فنی بسیار باعث افزایش درآمد و ایجاد اشتغال پایدار در کشور می شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در گیلان گفت: در سال جاری بر اساس آمار هفت هزار و 421 نفر در آزمون های سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شرکت کردند که این امر نشان دهنده اهمیت مردم به کسب مهارت است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از موفقیت 6 هزار و 456 نفر در آزمون سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای خبر داد و افزود: از هفت هزار شرکت کننده در این آزمون سه هزار و 967 نفر از کارآموزان مراکز دولتی و سه هزار و 454 نفر از مؤسسات کارآموزی آزاد بخش خصوصی بوده اند.

حسینی یکی از اهداف شرکت در آزمون  سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای را دریافت تسهیلات ویژه دانست و تصریح کرد: هفت هزار شرکت کننده در این آزمون در  آزمون های ادواری، صنعت ساختمان و تفاهم نامه صنایع دستی و مجامع امور صنفی با یکدیگر رقابت کرده و اهداف آنان از شرکت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 7 هزار نفر در آزمون های فنی وحرفه ای

شرکت بیش از 7 هزار نفر در آزمون های فنی وحرفه ای